Welshop is gestopt / Welshop is closed
Algemeen
Wat als ik al in behandeling ben?
Zodra je in behandeling bent, is Welshop daar niet meer bij betrokken. Je blijft gewoon in zorg bij je behandelaar en het contact loopt rechtstreeks via jouw zorgaanbieder. Het stoppen van Welshop heeft hierop geen invloed.
Kan ik me nu nog aanmelden?
Nee, helaas is dat niet meer mogelijk. Vanaf 10 november kunnen we geen nieuwe cliënten meer doorverwijzen via Welshop.
Wil je alsnog hulp zoeken? Je kunt rechtstreeks contact opnemen met een van de zorgaanbieders. Die vind je in het menu rechtsboven.
Wat gebeurt er als ik al ben aangemeld, maar mijn behandeling nog niet is gestart?
Als je je al hebt aangemeld bij een zorgaanbieder, verwachten we dat zij je aanmelding opvolgen.
English
What if I am already in treatment?
Once your treatment has started, Welshop is no longer involved. You will continue your care with your current provider and all contact goes directly through them. The closure of Welshop does not affect your treatment.
What if I’ve already signed up but haven’t started treatment yet?
If you’ve already signed up with a care provider, we expect them to follow up on your registration.
Can I still sign up?
Unfortunately, that’s no longer possible. We can’t refer new clients through Welshop.
Still looking for support? You can contact one of the care providers directly. You’ll find them in the menu at the top right.